Under tiden tänker jag på smycken

Medans jag sitter här på jobbet och äter choklad i min ensamhet och lyssnar på gamla coldplay favoriter så funderar jag litegrann över saker jag behöver, alltid ska det ju köpas grejjor och nu är det alltså ett
pam pam paaaam Smyckesskrin alt smyckesträd jag är ute efter modell Stor, för denna tjej äger sjukt mycket smycken som bara ligger och äldrig används för det är helt enkelt för jobbigt att leta reda på det jag ska ha.
Önskar att jag kunde börja använda stora örhängen igen, less is more har varit mitt örhänges motto under en allt för lång period och därför har mina fina örhängen dammat igen i min tills vidare opraktisk smyckes förvaring

Åter till saken alltså, hjälp att hitta förvaring till smycken, Hjälp mig!

Postat av: Emelie

jag förvarar några smycken i ett fint smyckeskrin som jag har framme, resten har jag gömt i fula förvaringslådor (typ "fiskelådor") från Clas Ohlssons.

Tokbra! Man hittar jätte lätt och kan sortera i färger.

2009-08-30 @ 09:19:07
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: