Stockholm

I torsdags tog jag och cicka flyget ner till huudstaden där vi möttes upp av kärt folk. Maciel har stooor mage nu och är en fin gravid kvinna. Det ser mysigt ut med mage och hon vaggar så sött. I dessa 4 dagar har vi hunnit dricka vin, äta gott och extremt onyttigt vill jag påpeka för min egen del, shoppat lite lätt (vansinnigt lätt), pratat, pussats och myst, blivit arg på servitriser, spelat wii, sett coldplay och gjort en hel del roligt.
Finns det nått roligare än att sitta på ett fik och titta på folk som strömmar förbi i all hast?! Det finns udda människor minsann, samt talanglösa och talangfulla människor som visar upp sig på sergelstorg. Måste säga att det är brist på toaletter i storstaden för en som har så liten och stressad blåsa som jag. Men i helhet är jag otroligt nöjd att ha fått komma bort och lägga tankar på annat och fått skratta och att få umgås med vänner, det har varit värt mycket.

Sorgligt nog för eran del så har min kamera inte gått på högvarv, kom hem och hade 5 bilder? snork
Och en nackdel med systemkamera i detta fall var att jag inte fick ta med mig den in på konserten så det bidde en engångskamera. Me not happy men det kan bli kul, inte om alla bilder är svarta dock.


(snodd från paloma)

Äsch nu vart det mycket text, ska in till stan idag och möta upp ida och elina för middag. Men först har jag en hel del ärenden att göra bort och lönen kommer inte förens imorgon vilket kan få vem som helst att tappa humöret.


på återseende


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: