sista rycket

längtar tills jag får jobba, får man säga så? jag menar egentligen att jag längtar tills passet är över så jag får semester, men idag går tiden extremt sakta. Ikväll/inatt ska det övertalas om att ta en fisketur igen, helst i båt! Det är verkligen en prövning, käner ni mig så vet ni att det minst sagt är under alla kritik men fiske hjälper mig, fett!

Äsch jag slänger in en bild på mig själv då jag är nöjd!! haha



Föresten, nu på morgonen har jag suttit och ringt en hel drös fastighetsägare, drygt när folk inte svarar. Har ungefär halva listan kvar och det är 57 på listan. Nåväl ska försöka ladda och ringa ännu fler det får bli ett slut på vännäsby snart, en dag som denna vill jag  kunna sätta mig med mina vänner i parken och sola,luncha, bara en sådan grej, slippa köra sammanlagt 6 mil. JAG TÄNKER INTE GE MIG!!!

Postat av: Emelie

BRA! GÖR INTE DET!

2009-08-06 @ 12:05:50
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: