Regn och rusk

Idag regnar det i norrland ochlite enerverad är jag faktist över att det håller på bli höst, inte alls nöjd.
Igår spenderades kvällen med mina girls, det var underbart, vi bestämde oss för att ha knytis och sen röka pipa på emelies balkong. När tiden ges ska jag banne mig investera i en egen, det kommer vara värt det.
Kvällen slutade på TC efter några om och men. Trevligt hade jag och jag blir en smula varm i hjärtat av att tänka på vilka underbara vänner man har





Och på torsdag hörrni ska jag och cicka iväg och träffa ännu fler nära vänner i stockholm nämligen maciel och rico. Snart 3 veckor sen och jag håller på att längta ihjäl mig.

Peace

Postat av: ida

men fuck hell vad trevligt! jag skulle vilja ta en avstickare!

2009-08-16 @ 20:31:40
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: Maciel

Jag längtar efter dig! Nu är ni snart här! MYSIGT!!

2009-08-16 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: