peppad och antiklimax

Igår anmälde jag mig till dancehall igen, eh peppad? svaret är ja
kan man bli annat än det när man slår på lite sean paul - so fine? Den är grymt taggande i dancehall tappning ..

Idag försvann hela min lön till räkningar typ, igår grät jag faktist över att vi hade så mycket räkningar, slängde mig i sängen och grät krokodiltårar, kan ni se det framför er? som ett litet barn
Näe men faktum är att jag verkligen hade sett fram emot denna lön och lika fort som den kom försvann den till fucking räkningar, så sjukt tråkigt men cicka säger att det kan vara så vissa månader! Eh jag fattar det men snork,snark
Det förbättrade absolut inget, får ligga lågt med ALLT jag vill ha denna månad. Det kan omöjligt bara vara jag som är bitter över att man inte föddes med en silversked i munnen!

Blubb, imorgon ska vi på kräftskiva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: