Lockig förlängning?

Ofta är jag grymt sugen på långt hår, nu när jag har insett att mitt hår faktist inte blir längre än det blir känns det ännu mer tragiskt. Vad har man för alternativ? hårförlängning, mja okej det hade ju funkat om jag hade rakt svensson hår och det inte kostade ett öga.
Vart hittar man lockigt hår i löshårsväg så jag åtminstone ibland kan sätta in lite om jag är sugen på en lång fläta?
Näe det suger, idag vill jag verkligen ha långt hår

En gång i tiden hade jag faktist rätt långt, sen var jag dum och klippte bort allt
(6 år sen kanske)




och NU, har jag lockigt hår som drar upp sig till öronen


En missnöjd tjej med en dålig hårdag

Postat av: Anonym

Dåliga hårdagar, I hear ya!

Men du är ju tokjävla, ursäkta språket, snygg i ditt korta puff!

2009-08-29 @ 22:59:04
Postat av: Emelie

Ditt hår är i alla fall snyggast hittills av tiden jag känt dig. "I´m lovin it!"

2009-08-30 @ 09:16:59
URL: http://frumelin
Postat av: Evelina

Men gud Sandra du är ju hur fin som helst i ditt hår.

Men om du vill ha längre så kan du kolla butiken som ligger nere vid kajen om du hittar nåt där..Kommer dock inte ihåg vad den heter nu. Men krypkör i 100km/h så hittar du nog. :)

2009-08-30 @ 09:19:25
Postat av: elajna

sandra pandra... ditt hår är gudomligt, älskar din "nya" frilla faktiskt :)

2009-09-05 @ 18:17:11
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: