extrem besvikelse

För att göra en lång och sorgligt tragisk historia kort så var vi som sagt och kollade å lägenheten igår. VI ÄLSKADE DEN vi hade den i våran hand, den var våran och vi hade tänkt betala dubbla hyror i 3 månader, (bara en sån sak). Efter lite stros på stan efter titten så ville jag försäkra mig om att den inte skulle bli bortlovad och den visade sig redan vara det till personen i frågas bror. Lite upprörd,less,extremt ledsen ringde jag till cicka och ville gråta. Efter över ett års väntan på att hitta något som var så bra för oss, för första gången ser ljuset i tunneln för att äntligen slippa tjata huvudet av oss till folk, slippa vara grinig så var det som bortblåst. För en sekund var det bekymmerlöst och nu kanske ni förstår hur fort jag vill flytta. Jag skulle i princip hem och börja packa ihop och börja slänga saker, så pass säker var jag på att vi hade den.
Nu är den borta. Äsch det är väl kanske inte hela världen men när man känner att allt inte går ens väg så blir en en smula deprimerad. Så till alla som läser som har någon som helst aning om en lägenhet i centrala stan så ring ring ring ring mig.

Åter till annat, jag fick packa idag ändå för vi åker till estockholmo där det väntas sällskap, shopping, god mat och coldplay.
Vi hörs på måndag


HEJBA

Postat av: Anonym

Hej SandraPandra! Hoppas ni har eller har haft det trevligt i Stockholm!!! Jag tänkte bara påminna dig om att skicka mig bilderna vi tog! :) vill kika på dem ju :)

2009-08-24 @ 15:48:14
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: