En tisdag morgon

Så skönt som jag sov inatt ville jag banne mig inte vakna. En fråga bara, är det bara jag som drömmer så sinnesjukt som jag gör? Ibland börjar man undra vad som egentligen försigår i lill hjärnan min. Kan ömöjligt vara den enda.
Måste bara återuppta det här med lägenhets sök som håller på ta kål på mig, det går från hyres till bostads fram och tillbaka fram och tillbaka, frågan är vilket som är mer värt i dagens läge? det finns riktigt bra bostadsrätter för ändå rimliga priser men orkar man ta på sig ett lån? Jag och cicka som har varit så sjukt duktiga med att inte ha tagit lån, aldrig handlar på kredit och nu kanske det spricker. Men det kanske inte är så farligt som man tror. Nåväl det blir till att klura.
Just nu sitter jag med pyjamasen på, det är kallt och jag borde ha tagit en varm kopp te istället för kall proviva.
I exakt detta nu borde jag göra mig iordning och bege mig till stan där jag ska blir bjuden på lunch.

Är man seg på morgonen så är man, fan jag har fortfarande semester, så ljuvligt egentligen (varför stavas ljuvligt med l i början? säger man lllljuvligt!!?)


Psst, Hösten är här

Bröööl

Postat av: F

Haha du är inte ensam, jag drömmer så sjukt mkt, kan bli flera drömmar per natt och dom har galet sjuka handlingar.

2009-08-18 @ 12:37:27
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: elina

att drömma är ju askul ju! haha, det jobbigaste är ju när man inte vet om man drömt eller om det är verkligehet.... :S

2009-08-24 @ 15:40:52
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: