Skärtorsdag och ikea pyssel

Hej och hå!
Gårdagen i sundsvall vart riktigt lyckad faktist, vi lyckades köpa det som vi verkligen behövde och inte massa annat kraffs som alltid blir annars och sedan stros på birsta. Me happy över att monki eventuellt kommer till umeå, den affären gillar jag. Shoppade inte riktigt mycket, ty ett par jeans, smycken, hårband, leggings, linne och annat smått. Vart positivt överraskad när jag gick in på internetbanken idag. Nu är det slut shoppat för hela månaden har jag lovat mig själv.
Nåväl, just nu tillagar jag lax till lunch och sen ska jag börja med ikea pyssel. Köpte massa förvaringslådor som jag ska installera och fylla, kommer bli najs och sedan måla det som behöver målas. Tanken var en promenad med maciel men regnet gör mig lite besvärad.
Ikväll kommer siba (hunden) och ska va med oss hela långa påsk helgen.
Bilder kommer snaaart, håll ut

Postat av: elina

Det blir Matematikgränd faktiskt! Längst bort, haha! Men jag får väl köpa en gammal cykel och trampa runt =) 20 min ner på stan tar det med en sån! haha

Fast ettans buss går förbi varje kvart, så det är ju ganska bra! Ska bli skönt att komma in till stan iaf så får vi se hur länge jag bor kvar där!

2009-04-09 @ 22:56:53
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: