Ja, men jätte gärna

Igår hade jag en dag då jag kunde bli gråtfärdig av att tänka på utlandet och det har verkligen inte gått över tills idag heller. Måste säga att det inte blir lättare av att googla på bilder från thailand och bali för det är ju dom 2 absoluta måsten att besöka i mitt liv


Visst mår man lite dåligt! Maciel och jag satt och tittade på semestersvenskar och var minst sagt gråtfärdiga genom hela programmet. Hon ålade i soffan och skrek efter att åka utomlands medans jag skrattade och led på samma gång. Det är bara att inse, jag tänker sluta hoppas på att det kommer bli sommar i norrland så kanske man blir positivt överraskad!!

Spara spara spara pengar



Usa
var ju inte så dumt det heller, tiden går snabbt. Redan ett halvår!!

Postat av: Emelie

Ja thailand är lätt värt... absolut mitt bästa resmål! Kommer åka igen också..när man har råd ;)



//Emelie

2009-04-21 @ 09:13:36
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emma

åk, åk! det kan som inte bli fel :)

2009-04-21 @ 18:13:15
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: