Hemma dag

Tog på mig att städa lite idag och få ordning och reda. Lyckades inte fullt lika bra som jag har tänkt men det blev lite bättre. Nästa köp som står högt upp på listan är ett nytt överkast till sängen, dyrt men kan göra så mycket i ett litet rum.
Jag ska satsa på något ljusare än det svarta vi har nu, borde inte va så svårt eller hur? haha

Annars är väl jag som alla andra bitter för att det snöar ute, kallt som fan är det dessutom. INTE COOLT
Men det var någon som sa igår att det är bra att det snöar för snön som lägger sig på den snön som är kvar gör att det smälter fortare så jag försöker se det som något positivt.

Äh jag kryddar dagens inlägg med en bild på mig själv :)


Gött mos


Postat av: elina

oj vad du är fin i håret! :D

2009-04-18 @ 23:43:05
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: