ett skämt ett joke ett haha

okej, det var ett värdelöst april skämt, och en stund där så hann jag till och med tänka på hur förbannat trevligt det hade varit att vinna en resa till spanien, inte skulle jag tacka nej i alla fall.

Från det ena till det andra, är det någon som har följt "den rätta för rosing"? då kan ni inte ha missat att hon valde hugo. WOW vilken överraskning, inte kan man annat än skratta, tycka synd om henne och undra vad hon fick för lönecheck för
att ens ställa upp, man kan bara spekulera

 Linda och hugo, om ni läser detta så hoppas jag att ni lever lyckliga i alla era dagar.
Okej det där var banne mig ett april skämt som inte gick av hackor.
Lev och må, vi hörs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: