En till kanske?

Idag vill jag som alla andra vara på mediamarkt och se varför det är ett sånt ståhej runt stället. Men beskivningen som christoffer gav mig om hur det såg ut utanför efter åtta gör mig desto mindre sugen
folk har alltså köat? pinigt, jag blir rädd på riktigt.
Kommer sluta med att jag övertalar christoffer att åka dit antingen ikväll eller imorgon.
Såg att dom sålde ipods för en billig peng. Jag har ju en men en till NYARE kan ju inte skada, eller?
Helst en lila, den är schysst!



Postat av: Emma

vad kul! jag hoppas på att kunna lära mej att fota fint här framöver. dom hade hemskt mycket prylar! dock siktade jag mej bara in på kameraavdelningen, folk kändes hysteriska. i morse vid kvart över 6 när jag åkte till jobbet stod en lång kö redo :) ändå värt att se om man hittar något bra!

2009-04-23 @ 20:20:13
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Nutidens Jesus

Alltså syster.. Du är så överdrivet homosexuell om du har 2 Ipods står de i bibeln 17:9 . Och du vet vad påven säger om homosexualitet, hursomhelst så kommer jag hem imorn och pengar till mobilen är inget alternativ.. Så jag undrar om du kan ringa och säga till mina uppfödare att jag dyker upp kl 4 imorn i umeå för att jag tror inte att fader kommer hinna kolla mailen. Vilketsom så får ni komma förbi för att jag har gåvor till er. Spank you i förväg

2009-04-23 @ 20:49:20
Postat av: Nutidens Jesus

Hej, min dator är cp, jag skrev en charmig grej nyss men de for bort. tanken att kasta datorn i väggen rusade snabbt förbi, hursomhelst.. Jag dyker upp kl 4 i umeå imorn och jag undrar om du skulle kunna hälsa mina uppfödare att komma och hämta mig då för att jag tror inte att jag orkar gå hem med 40 kg med packning.

Spank you i förväg

2009-04-23 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: