äta?

Idag skulle jag egentligen dra till paradisbadet med frida men jag avbokade, hade ändå inte kunnat för jag hade möte på jobbet vilket jag verkligen hade förträngt. Istället klev jag upp tidigt för att ut och promenera med maciel, varmt var det och vi var duktiga. Därefter käkade jag lurre, duschade, målade naglarna och drog iväg.
Föresten, är det någon som vet vart man kan köpa 70% marabou MINT? jag är verkligen ute på jakt efter den för den är något så jävulskt smarrig.
Hur som, möte, skitsnack med maciel igen och nu är det helt plötsligt "äta" som står på listan igen.
Christoffer brukar fråga mig vad jag tycker om att göra mest, mitt svar är alltid mat. Konstigt kanske, eller? det är ju gott
På fredag blir det nog grillning :)

Hejba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: