VAKNA!

Yes det är ju det nya ordet.
- Ah men vakna för fan.

Idag är en väldigt bra dag, solen skiner och det är snö ute plus att siba ligger vid mitt ben och myser.
Han ska vara här ända tills på söndag, vi får se hur cicka klarar av att ha honom medans jag är borta.
Christoffer är ingen hund människa för er som inte vet, än dock har han blivit bättre sen han la ögonen på siba.

Hur som helst så var jag på lång promenad med evelina igår. Hur mysigt som helst, vi gick och gick och pratade ikapp grejjer som har legat i ett år typ. Vi har en sån okrävande relation, helt sjukt att sånt kan funka ibland.
Och hon hade sparat ett brev som jag hade skrivit till henne för över 2 år sen som jag fick läsa. Alltså jag höll på gråta blod, fan va roliga saker vi har pysslat med.
Inte nog med det så kom vi på as roliga saker allt eftersom tiden gick. Så roligt.

Ah det var gårdagens höjdare.
Idag har vi sett klart gudfadern 1. Den var lång men bra, och efter det vart det lång promenad i solskenet.
Dags att ta tag i brädåkandet i år tror jag.
Nu fixar christoffer lunch och sen ska vi städa förrådet.

Oj just det, jag har hittat min dröm kamera nu, jag lägger in en bild lite senare.

TJA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: