Tja va fan..

-Tea and cake or death
 Tea and cake or death
 Little red cook book, little red cook book

Så roligt


Nu är man hemma från ett extremt långt arbetspass som jag inte har saknat, däremot har jag inget emot att sitta och snacka med maciel till klockan 3 på morgonen.
Alltså she cracks me up det är ju så typiskt men roligt.

Jag är mäkta imponerad av vad pappa har åstadkommit medans jag har varit borta.
Var och hälsade på honom idag och han har varit så duktig och renoverad litegrann hemma, bytt golv och målad fondväggar? det händer något med män när deras fruar är bort,  iaf med pappa.
Jag blev stolt och han hade valt allting helt rätt. Så fantastiskt.

Ehm annars är det kallt ute och jag vill hinna ut och promenera men man är ju nästan inte hemma nått för att hinna det, jag hoppas få tid med det till veckan. Det blir nog en prommis med evelina iallafall, lovely

Hm middag ikväll hos svärfar med lite vin kan jag nästan hoppas och sen ska jag ta mig i kragen och klippa macyelle.
Det är ju så traggekomiskt när jag tänker tillbaka på min klippning på beverly center. alltså snaaaark.
As dyrt ställe, jag trodde jag skulle bli klippt fint och fönad med hollywood svall och allt vad det heter det blir tvärtom.
Alltså ni kommer inte att tro det när ni ser hur jag såg ut när jag kom ut.

Ha i åtanke att jag vart klippt av en super bög som var "senior" ,man fick ju inte välja och han var typ nästan dyrast, mer eller mindre 600 för en klippning, alltså dra mig baklänges!!!

Så här blev det 

  

Friösren sa att jag inte fick röra det förens det hade torkat ordentligt och att frisyren skulle utvecklas och få nya former  under dagen,
Men jag hade fan ingen tid att vänta på att fanskapet att torka. Satte genast upp med, på med glasögonen och hem till hotellet för att duscha.
Christoffer gick nästan förbi mig när jag kom ut ur salongen bara för att han tyckte att jag såg ut som fucking hell
(KONSTIGT??)
Ah inte nog med att det såg ut sådär utan när jag plattade det så var det snett klippt,
alltså jävla idiot, jag ville dit och dra honom i kuken ,men min ilska försvann och det var efter det bara komiskt.


Oja, inget mer att tillägga just nu, jag ska försöka göra om min blogg också. Den är fedt tråkig nu.
Adjöken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: