enbart tragiskt

Jag är ju dum ibland, lyckas alltid på något sätt göra av med pengar heeelt i onödan, det är konstigt att vi har kunnat åka någonstans med tanke på penga sinnet jag har.

Det är ju så sjukt härligt att va ute och gå på kvällarna, speciellt nu.
Det är ju kallt, men vem har dött av lite kyla? egentligen många men så kallt menade jag inte


Imorgon hade jag tänkt vara snäll och baka bullar till christoffer, fast bullar kan ju ta en jävla evighet att göra, plus att jag 10/10 lyckas bli förbannad genom halva processen och slänger skiten.
Någon gång ska ju vara den första tror jag.
Det här med bloggläsande är ju ändå sjukt roligt har jag upptäckt. Man lär sig så mycket om andras tankar, otippade tankar, men roliga.
Jag önskar att jag va en sån som skrev om något vettigt, men det är jag inte.
Jag diskuterar saker utan mening, och grubblar tills jag spyr och sen så blir säkert ni lika förvirrade som jag, blööö, fatta ni nått?
Men skitsamma egentligen, en blogg är en blogg. Jag kan ju låta bli att skriva trista saker för det vore ju inte sandra´s blogg då.


Okeeeeej, det här var ju helt värdelöst.
Nu ska jag skriva nått vettigt, jag träffade mona idag, gaah det var ju en evighet + 3 sen. Hon säljer kaffe maskiner så om det är någon som är sugen på en sån så call her.

Förutom det så ska det drickas vin i helgen och christoffer har varit sämst och bäst idag,
smack



(Nä men helt plötsligt stötte vi på apollo 13 och gänget, världen är allt bra liten )

Postat av: maciel

haha, du är så jävla go

2008-10-24 @ 00:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: