Är det så har?

Yes, nu ar man hemma igen och jag har fortfarande inte lart mig att anvanda åäö.

Men nu är det skärpning, det kanske tar en stund.
Kom hem igårkväll och hade inte en sovit någonting, man har varit inställd på USA tiderna hela tiden, pigg när man borde sova och trott när det det är dag här.

Resan har varit helt underbar och det känns att man uppskattar den så mycket mer när man kommer tillbaka till den här missären sverige, kallt och överjävligt. Jag kommer inte ihåg att jag svor över vädret så här mycket? kanske?
Vi fick en glad familjs hämntning igår, det var mysigt med bekanta ansikten. Man har typ bara träffat nya männsikor och bara pratat engelska, jag kom på mig själv vilja svaara och hälsa på engelska när vi satt på flygplatsen i sthlm. Varför är folk inte lika trevliga här? hm det får en annu en gång att uppskatta och i fortsättningen bemöta folk här samma som man har gjort där borta, på ett trevligt sätt.
Haha jag kommer suga på det så fort jag sätter min fot på jobbet kommer mitt liv att gå i krasch, nee eeh, nu försvann min positiva energi litegrann.

Åååh, har jag glömt att tala om hur skont det var att kliva in i lagenheten igår och typ slänga alla klader man har haft på sig och slanga ryggsäcken åt helvete och bara njuta av att vara hemma for det är fan sant att borta bra men hemma bäst.
Och for att inte glömma sängen? det finns ingen annan säng som denna.


Det finns så mycket detaljer att åma sig om nu som jag inte orkar ta, det får bli lite saker i taget så man inte glömmer bort allt men nu ska jag säga hej till min mobil som jag har saknat, ingen kontakt med världen.
Näe,nu ska jag hoppa in i duschen och ta på mig mys kläder och host jackan och stövlarna sätta mig i bilen och åka till ica och handla lite gott.

Have a nice day guys

Postat av: Frida

Välkommen hem, vi har saknat dig! :)

2008-10-17 @ 15:10:16
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: