Andra gången idag,fi fanne

Jag har just sett klart Step up 2.
Shit, jag älskar verkligen dans filmen och blir psyk på att man verkligen inte har några moves.
Det är för mig sorgligt att tänka på, man vill ju kunna komma med nått annat än "vatten spridaren" eller "plocka äpplen"

I would like som groove in my body.
Åh det är ju så mycket jag vill styra upp, helst idag men ofta man har drivet efter att ha legat och slöat i soffan i en timme?
Och dessutom så finns det så många olika danser jag vill prova, afro, strett/hip hop, HOUSE, dancehall, salsa vore också grymt ju. Nu när det inte är någon volleyboll måste jag försöka hitta på annat än att promenera, det här håller inte.



Mina släktingar i bakrunden :) haha

Näe men jag måste bibehålla min afrikanska ursprung och börja med afrikansk dans, jag vet att frida T är på så det borde inte vara några som helst problem. Då körde vi

Postat av: maciel

men lägg av, jag är ju fan också på.



och bilden, släktingar. HAHAHAHAHA, jag dör.

2008-10-24 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: