Some shopping


lördag idag dårå.
Jag bestämde mig för att inte sova bort hela dagen så jag klev upp kl 9 och slängde ihop en omelett med ost, sinnes så gott. Det är nu julpyntat hemma hos lunderg/gothnell så jag la mig i sängen igen och kände doften av JUL JUL strålande jul. Förstå hur snabbt det här året hr gått? det är snart nyår igen. scheisse bitch.
Igår var jag och cicka i stan och jag lyckades klippa page
Näe det gjorde jag inte, blev en väldigt liten uppfräschning av topparna. Jag hatar att gå till frösrer för dom får seriös panik när dom ser vad det är för hår dom har att göra med. Men tjejen som klippte mig igår hade e tjej kompis som hade nått liknande så hon var van. PUST.
Hur som helst
så drog vi på intersport och kollade vinterstass åt chrille. Och ja, vi hittade den perfekta jackan, en peak performance jacka som satt som en smäck, en aning dyr men han får den i julklapp av sin mor så allt löste sig.
Jag sprang upp på d&d och köpte örhängen på pilgrim och sen var vi klara.

Handling på kvantum och sen hem på promenad och mys framför idol.

Annars ä det en vin flarra på ingång!

Postat av: Alexandra

Same for me !

2008-11-29 @ 10:08:16
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: elina

oj, jag trodde dig först när du skrev att du klippt page..

...innan jag läste nästa rad :P haha

2008-11-29 @ 20:03:28
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: