snirr

Snirr betyder godis och jag har inte käkat godis på jag vet inte hur länge, godis är ju gott
Jag älskade ju godis, vad exakt hände?
Pratade med en skum figur i telefonen idag som inte har alla pommes på tallriken, jag är lite rädd över hur jag ska förhålla mig till denna person men jag kan tro och hoppas att jag slipper bekymra mig snaart,

Imorgon är jag ledig och då hade jag tänkt springa omkring naken, näe kanske inte men åtminstone slira runt i pyan och äta massvis med mat och kanske ta mig en kopp kaffe vilket inte alls hör till vanligheten men just nu lät det gott med en bit mörk choklad till också, smaskens.
Om jag skulle välja ett klädesplagg att ha hela livet så skulle det vara min pyjamas, det är helt sjukt vad många år jag sammanlagt har spenderat i natt särken.
Jaa, jag får ju inte glömma att slå på radion eller annan musik och lyssna på det högt högt, fan vad musik är bra,
jag älskar musik.

Jag såg ett roligt klipp på linda rosing nyss som egentligen inte alls va roligt men hon va ju med i det där  talasanningochvinnpengar programmet (sanningens ögonblick) och hennes läppar GOD ALMIGHTY
Kommer ihåg när man fick se hennes läpp förstoring och det var ju såå vidrigt,, man fattade inte hur var och varför det var en stor fettklump dinglandes i luften för att sedan trycka in i hennes käft, Hoppas hon vart nöjd för halva svenska folket klarar inte ens av att titta på henne utan att undra varför hennes läppar är osynkade och hur hon kan prata utan att läpparna rör sig. Totally fucked up.

N
eeh, nog om jävla linda rosing, nu är jag ny duschad och fresh som fan och christoffer har bäddat nytt i sängen så livet leker just för tillfället. Nu måste jag in på systembolagets hemsida och kolla vad det finns för vin nyheter att testa.
Ses då,,Tjing

Postat av: Anonym

Besök gratismode.se

Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med 50p!





http://www.gratismode.se/?c=7418

2008-11-16 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: