inspiration

Japp, jag såg just att coldplay har släppt en ny singel .
Check out.

http://www.youtube.com/watch?v=E_exesnCA5Y

Det är verkligen från den här musiken jag får min inspiration ifrån och jag blir så sjukt lycklig.
Visst är det härligt när det är så?
Jag kommer ihåg konserten? den bästa i mitt liv utan att överdriva.
Det är inte rättvist ibland, min stora kamera fick ej vara med, tur att jag och christoffer kan påminna varandran.

Just nu är jag inne på en coldplay period som fan, det slår högt i stereon.
En till låt som är grymt rolig att skaka till är

beyonce - single ladies

Lyssnade mycket på den i USA, tänk om man såg ut som den kvinnan alltså, SINNES!!!
nåväl, min spysjuka har gått över tror jag så nu kan jag fortsätta att håva in pengar på mitt fantastiska jobb, hööh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: