hur?

Det har hänt nått.
Jag har absolut inget minne av att jag har startat upp en annan blogg innan denna, men på nått jävla konstigt vänster så loggade jag in på den, helt utan att tänka på det.
Jag skrev in min hotmail och kom in på www.reprep.blogg.se
Där har jag tydligen skrivit 2 inlägg? det här är helt sjukt för just nu har jag inget minne av det. jag måste ha drabbats av kraftig minnesförlust och det är INTE NORMALT.

Hur som helst så finns den, och jag finns kanske?

Idag alltså:

Klev upp på toooook för tidigt och har sovit på toook för lite för att det ens ska vara lagligt.
Jag tänkte, alltså om man har sovit som jag 2 timmar en natt så borde det inte vara rätt att ens FÅ jobba. Om man är som jag så kan det spåra ur totalt och man kan missa viktiga saker allt pga sömnbrist.
Det ska jag absolut spinna vidare på (why?)

Ah lång promenad med macyelle och hundarna. Vi hinner verkligen prata om as viktiga saker ibland, helt sjukt.
Maciel är ju underbar människa och hon ger mig mitt dagliga behov av skratt som typ nyss när jag läste hennes blogg.
Hahahaha

- Maciel, vi har hittat våran hund!

Åh det är inte ens kul att berätta men jag tyckte det var kul.

HURSOM!
Nu är cicka iväg på nått jävla fuffens, han har något överasskning till mig som jag inte får vara med på att hämta så jag fördriver tid här istället. Men nu är sagan slut.

Helgen bjuder på kalas hon johanna och ikea på lördag. Dubbel Swisch

Postat av: maciel

du är min egna lilla gullrumpa!

2008-11-13 @ 14:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: