torsdag

Japp igår va jag och christoffer ute och promenerade i cirkus 3 timmar, haha
Inga älgar sprang efter oss denna gång, Tur va kanske det.

Just fan min vepsa är ju på lagning på brånsvägen. Haha (ja jag har vespa)
Har dock stått och dammat ihop i 3 år nu för min del typ och har inte funkat på 2 år, hoppas erik får igång den så man kan sälja iväg den och få in lite cash.
Snart bär det av till amerikat ju, september siktar vi på nu i alla fall,
Det är egentligen mest pengarna som fattas men det är på god väg.

Frida berättade en massa onödiga saker om vad som kunde hända när man va där borta, typ sånt man absolut inte vill höra innan man ska resa iväg till andra sidan jorden..

Dagens låt, eller kanske veckan låt : Kanye west - flashing lights

Det som återstår av dagen är egentligen jobb, hoppas det är någon rolig där.
Halla!

image4

och nu har jag sett den nya videon också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: