Hola amigos!

Nä nu var jag dålig på att ha med mig kameran igen.
men orka egentligen!

Det har snöat? (vem beställde?)
och det har orsakat en tendens till halsont eftersom att jag va så lite klädd för att det skulle vara sommar typ!
Macy drog mig till vårdcentralen, tss alltså vilka jävla nutcases det är som jobbar där ändå? bara slöseri med pengar för att hålla uppe skiten. Nåväl där fick vi inte så mycket hjälp med problemet i fråga

Därefter bar det iväg till brants blommor, eh alltså stor affär NOT.
Efter mycket velade så tror jag att blommorna kanske blir som hon vill.
Aja hem och sova en stund kanske men jag har blivit grymt dålig på "powrenapa" det är absolut något jag ska prioritera hädanefter.
En kväll promenad, lite topmodel och nu ska jag ta mig en whisky shot så jag slipper bli sjuk.

Har inte hunnit tänka nått idag så inga tankar eller funderingar kommer att skrivas uppe ännu.
Bloggen är på tok för ny för att bli ondödigt djup så till den dagen ska jag fortsätta vara riktigt negativt inställd till allt så kanske man blir lyckligt överraskad. hah
hade


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: