det är kallt nu.

Kort sammanfattning av igår.
Sov typ, sen så mös jag i soffan en stund och sen var det bara att ta sig iväg till mitt andra hem(jobbet)
Jag hade redan inställt mig på att jag skulle få jobba med nån jätte tråkig, ack vad jag förstog mig
Både annelie och maciel i en smäll, det var roligt och skönt och kvällen gick mega snabbt.

Vid elva när jag var hemma och just hade varit ute på en promenad så lyckas jag höra ett ljud som får mig att känna mig på jobbet fortfarande, till min stora förvåning så är det jobb telefonen som har följt med mig hem.
GAAAH!

jag som just skulle isäng, men det var ju bara att köra dit och lämna den värdekasst verkligen.
ah men roligt det här vart då.
Ikväll jobbar jag med marsipan igen, det blir nog bra och imorgon så hoppas jag på ett och annat.

Tjoflöjt




566194-1

(Åh just det, jag vill inte förglömma och tala om för er som inte har känt av att det var minus grader inatt att det faktist var minus grader inatt.
+ att det här är christoffers "taggad på se älgar" min)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: