sommaren?

Vart tog sommaren vägen, egentligen?
kan någon svara mig på denna väldigt svåra fråga.

icket, näe dn här arbetsdagen har varit sjukt tråkig, typ den tråkigaste ever kanske,
uuah, näe jag ska nog bege mig till stan på typ två sekunder och handla brudtärne klänningen, det blir roligt, vet fortfarande inte hur den ser ut.

sen fyller mamma år på torsdag, gaah jag måste köpa nått, vad ska jag köpa? någon, snälla, hjälp!

aja just det, igår skickade jag efter en massa kort och det btyder att jag måste köpa ett album typ på stuberten.



Christoffer gillar att hålla sig i närheten av sitt jobb, hm?
(Hej EM i bakrunden)

nej men nu ska jag skynda mig så jag hinner göra bort lite grejs.
ta´t lugge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: