session

EY!

vilken vacker sommardag minsann.
Nu sitter jag här i min ensamhet efter väldigt mycket stojj.
Jag och cicka drog på badet och jag simmade några längder, fan alltså jag har inte glömt bort hur man gör efter ett år, helt fantastiskt.
Cicka drog ner till karlstad igårkväll och då kom ida och höll mig väldigt mycket sällskap. danke danke.
vi lyckdes se 2 halv braiga filmer och kom i säng ganska sent. Helt sjukt va bra jag sov, jag vet inte om det hade nått med att ida inte puttade ut mig ur sängen som somliga.

Nåväl, i eftermiddag bedrog vi oss till stan på blomm jakt. Kom fortfarande inte hem med en enda blomma, men nu vet jag var dom finns :)
Men jag hittade en kofta, äntligen, så som jag har letat.
Nåväl, vi käka onyttigt och for sedan hem för diverse foto session. Det var kul som fan.



(hon är fin min ida)
Jag sminkade henne och hon agerade model. Yes detta borde tjejer i min ålder mer. haha

Dock vart det lite mer dystert när hon for hem.
For förbi maciel också (men du var ej hemma). äsch jag som så gärna ville träffa henne i alla fall.

Och nu borde jag ta och varva ner. Hur ska det här gå om alla mina semester dagar ser ut så här, då kommer jag inte alls ha vilat upp mig.
Men vila gör man när man ligger 2 meter under ytan som man brukar säga?

näe, nu väntar kvällfika.
puss och hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: