long time no see!

Hej igen.
alltså fan va mycket det har hunnit hända sen jag skrev sist.
Jag ska dra det lite snabbt tror jag .

Eller jag drar väl dom stora grejjorna.
Maciels möhippa, helt klart lyckat
Bröllopet, helt klart lyckat (inge regn) och dom var så fina.
Midsommar, helt klart lyckat
Resten av helgen sög för att jag lyckades bli sjuk igen, haha för ovanlighetens skull, eh och låg med 39 graders feber och grymt jobbig hosta, tur att jag vart omhändertagen emellan åt ändå.
USA RESAN ÄR BOKAD. OPA OPA OPA OPA
En ny kamera är köpt, yehaah, och där blev jag fattig.
Min fyra år gamla moppe är lagad och jag kan börja köra den till jobbet, hahaha den synen är ej att leka med gott folk.

Om ni ser något svart med en köttbulle på, bli inte rädd, its just me!

Nåväl, jag börjar bli frisk nu, och tar mycket bilder, men är dålig på ladda upp fortfarande
Är dock bra på att skicka in på framkallning, fick hem 156 st bilder idag. yes det var kul som fan.

Nu återstår egentligen bara ett fint album att placera dom i.
Okej hur som helst, nu kommer maciel snart och sen blir det nog något annat aventyr ikväll.


puss och hej


(här är jag och cicka i stugan när vi va där med maciel och rico leal. haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: