helgen

Hej hej hallå!

Helgen var trevlig, träffade jätte mycke roligt folk. Jag säger bara att det är
- Så här långt, mellan ögonen! haha






haha noll koll, nä men detvar roligt.
har jobbat annars, känt mig krasslig hela helgen dock
Igår var det middags bjudning hos irma gothnell. Alla gotnhellare vr där plus det nya tillskottet tilde.
Shit söt unge, grattis grattis till er lina och johan.

Hm en promenad igårkväll.
Och imorse hade jag jätte ont i halsen och var inte alls kry så jag fick sjuk anmäla mig, lilla ångesten man får när man gör det kanske. Huvva men imorgon ska jag vara frisk igen har jag bestämt.

Postat av: Frida

hihi sötsak :)

2008-06-13 @ 23:13:27
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: