6 timmar i en bil

Japp då var det måndag igen.
En kort sammanfattning av ikea turen igår med min föräldrar, bror och christoffer var att det var så jävla varmt.
När vi väl kom oss till sundsvall så hade vi skymtat att det var 32 grader, kläderna var blöta av svett pga att AC´n hade slutat fungera (VARFÖR?), vi skrattade fortfrande lite smått efter att ha lyssnat på "mammas nya kille" på p3, christoffer hade hemskt ont i bröstet men vi var glada över att det det stod en massa rea skyltar uppradade.
Drog direkt den snabba slutsatsen av att -  fan vi kommer aldrig rymma allt vi ska köpa i bilen?!

Nåväl, när vi hade gått omkring på övervåningen så hade chistoffer fortfarande ont i bröstet och han var stressad över att vi inte skulle hinna med allt om vi inte gick på snabbare(rättare sagt)
- Vi måste skynda oss, dom kommer ju snart.
Då var jag genast tvungen att berätta för christoffer att min familj är typ den segaste familjen ever och innan mamma ens hr tagit sig ut ur ikea har personalen redan bommat igen och lämnat henne därinne.
hon är ju så jävla långsam

Aja jag ringer pappa och frågar iaf och får svaret att mötet dom ska vara på (Jeff som åka till USA ett år, Det var alltså den egentliga orsaken till att vi åkte dit) inte slutar förens klockan 16.00.
FUCK, helt ärligt, då var klockan 13.00 typ.

Aja men va fan birsta city efter det här. yeeaah lassie
nåväl klockan hann bli 18.00 och då stog vi utanför bilen och väntade på att mamma skulle ha handlat färdigt inne på ikea, det var varmt som ett svin och till och med christoffer började ledsna.
20 över, wohooh till våran inte stora förvåning kommer dom ut md massvis med grejjjor, aja det är ju bara att packa in och fara. YEES äntligen

Så fort alla sätter sig i den varma bilen så säger mamma
- Men herregud du måste stanna, jag är kiss nödig.
WHAAAAT? varför?

hur som helst så var det en bra dag, vi kom hem med en stor tavla och massa piff, hittade inte ofantligt mycket vilket var väldans tur.

(jag är stolt över att vi klarade en helt dag tillsammans allihopa, en på hundra typ)


När vi väl kom hem vi hoppade jag in i duschen, sen kom  maciel och umgicks en stund medans vi sprang omkirng som idioter och inredde om vardagsrummet igen.



Och nu är det måndag, en lång arbetsvecka inväntar,
COLDPLAY biljetterna är bokade och jag är bara glad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: