spots



Japp då hamnade man här igen,
glad att man är helskinnad med tanke på vädret, inte allt för roligt men ack och ve mina blommor lär ju leva igen nu när dom har fått sig lite vatten.
äsch jag måste verkligen ta mitt förnuft till fånga och erkänna att

 - jag sandra lundberg kan inte hantera blommor och allt som har med blommor att göra

Ingen som känner för att ge mig en snabb kurs, fast det är det inte för dom flesta jag känner har inte ens blommor hemma, åh ni är smarta, men det är fint med blommor. WHATEVER!!

Jag känner just nu för att inkassera lite nya kläder för en väldigt liten summa pengar
och det lär ju hända, men jag tror att det är en bra ide att vänta ett tag, fast tänk om jag lyckas vänta i onödan? det skulle vara "sandra tur" just waiting to happen

Däremot är den här klockan något jag tänker satsa på, loves it
795.00 SEK inte alls ett dåligt pris





jobb i 5 timmar. måste hinna en del innan det, men peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: