varmt.

det här kommer bli ett super tråkigt inlägg men så här är det ibland.
Igår var det varmt punkt.



haha näe men jag och macy-elle och hugo såklart drog nr till älven där annelie och johan bygger hus.
ja, jag är ganska avis, och bredvid dom ser man att lina och pär snart är färdiga med sitt hus. Äsch när blir det min tur?
Hur som så var huset mega fint och utsikten var jätte fin, annelie ska snart ha bäbis. maciel blev biten på näsan av hugo
jag hade tydligen en fluga på kussemurran men allt var bra,
Jag tog lite bilder även fast jag nästan vart utskälld för att ha en ny kamera.
(ni har ett hus och en ny bil?) jag tycker inte så synd om er längre :)
det var kul att träffa annelie igen såklart


här är 2:

 

Sen for vi hem, jag och maciel filosoferade om skolan och att vi sög där, och tatueringar för att jag vill tatuera mig på LA INK (höhö) och sen och knark, jag vet inte vart det gick fel men det var kul.
Köra snabbt in till stan för att göra hår kuren som tog 2 timmar, jag hopas att det håller sig även fast jag tvättar håret för det gick nämligen på 750 spänn. Jag vet jag är dum men vad gör man inte för att fräscha upp håret.

Hem igen och ut å prommis sen tennis sen en biltur omkirng vännäs.
kl 22 körde vi omkring på nyby vägen och oddsen är små för att vi ska träffa nån vi känner men ack, där kom maciel och rico. MEN TJA!

sådär, imorgon vankas det jobb, hejdå underbara semester nu ska man se till att försöka att inte vara deprimerad varje dag men kommer hem, det kan bli en prövning.
PEACE!

Postat av: Annelie

Jag tror fan aldrig jag blivit snyggare på bild, helt fantastiskt!

2008-07-20 @ 20:42:23
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: