varmt och skönt

Idag tror jag att vaknade lite väl sent va? tvätttid till elva så det var ju bara att kuta ner till tvättstugan och hoppas på att ingen hade skrivit ett argt brev eller nått, för jag suger på att passa tvätttiderna.
Alltså en bra grej som ska göras idag är att jag ska posta iväg den gamla kameran för äntligen vare någon som ville ha den. Så bort bort med den och in med lite cash.

Okej, so far so good, det verkar vara väldigt varmt ute så jag undrar som flundran om man kanske ska börja med balkongen idag eller om man ska skita i det och dra till stugan istället. hm, svårt val!
Men först ska jag äta lite frukost, kockan är ju trots allt resan 12:05
Äsch dåligt samvete, det här med att sov länge får inte gå över styr.


LATER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: