Pico, Picco?


Okej, nu kommer lite bilder från helgen.




       
 
 

(Jag trodde att jag tog den
här bilden i smyg men frida
var ju fan på i bakrunden. KUNG!)

Det var fredagen och den var rolig.

Sen kom lördag och då gjorde vi inte så mycket, jo, jo just det haha en kvinna kom hit och ropade försiktigt
- Hallå, hallå!
medans jag och maciel satt och pratade
- Är det här eran hund, den drog hitåt och har sprungit bort
Hm, nja wierd

Näe hur som så tog vi in hunden och hon gick bara iväg, eh okej, och nu har vi plötsligt 2 hundar i våran lägenhet, det hela var bara skumt, söt hund som fan men alltså vadå hände?
Ringde polisen och veterinären, dom gjorde ju ytterst lite eller snarare ingenting,
men till sist så kom ägarna och kvinnan sa
- Nä men, ni kan ju behålla honom?
dum jävel

Här får ni eran hund, ni förtjänar den inte men här ta lilla PICCO som den så fint hette.
Hejdå



(söt söt söt)

Söndagen bestod av badning som sagt så jag bjuder på 3 bilder kanske

   

Nu är det måndag, ne e, det är ju tisdag och jag är ledig, det är varmt  men jag har inget att göra
det suger

Postat av: Frida

Jag är alltid med! :D

Gah viket hår jag hade, har ju klippt utav mig allt nu..åh vad jag ångrar mig!

2008-07-29 @ 13:01:07
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: elina

okej, det där var den sötaste hunden jag någonsin sett!

2008-08-18 @ 12:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: