energin försvann

Den här dagen har bestått av slöhet på hög nivå.
Det kan vara för att vi målade balkongen och var hyperaktiva hela kvällen. hur som helst så är balkongen färdigmålad
ÄNTLIGEN. Nu känns det iaf som är det mesta är färdigt. Det kommer lite före och efter bilder snart när jag orkar.
Men ni kan lit på att det vart bättre. helt klart.

Ja men en promenad imorse vart det, sen bar det iväg till stan och rusta, där vi köpte dynor.
fy fan va dyrt.
Och på vägen ner till stan var det ett gmmalt par som hade låst in sina bilnycklar i bilen så dom fick skjuts till teg och vi fick 100 spänn för det.
Dagens goda gärning ja.

Stan sög så vi ville fika men det var stängt så vi drog hem,
skulle ju grilla, men det jag hatar när folk inte ringer och avbokar för att dom "antog" att vi inte ville? va? lägg av.
Nåväl, det löste sig och vi åt mat hemma, slöa som fan.
Nu är cicka och lagar rost på farmor irmas bil och jag undrar vad jag ska göra, kanske ta en promenad till vännäs`? ah vi ser väl hur det här slutar,



det här är atlas och han höll på bli uppäten av en schäfer idag, så jag skänker en tanke till honom för han är fortfarande spak efter det :)

bye

Postat av: Anonym

eh, shit. var det vi som avbokade!?

2008-07-09 @ 10:55:00
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh, shit. var det vi som avbokade!?

2008-07-09 @ 10:58:00
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: sandra

haha shit hur svarar man på sånt här.

nej det var ju inte ni,vi hängde med er den kvällen ju!

2008-07-09 @ 15:39:30
Postat av: Annelie

Och för typ ett år sedan höll han på bli uppäten av en whippet. Han har mycket att bearbeta!

Jaadu, vi jobbar på med huset och det går ju helt klart framåt! :)

2008-07-10 @ 22:51:56
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: