alla gillar brudar

hehe, jag vakade typ med den på hjärnan igen.
Igår fyllde maciel 20 och jag introducerdade systembolaget. det var kul.
Som ett barn på julafton haha. Vi åt väldigt god mat och hade allmänt trevligt, blev lite salongsberusade men inte mer.
Däremot misslyckades jag och cicka med mateotårtan, helt osannolikt att jag skulle glömma bort att läsa den viktigaste raden på hela receptet. Äsch men rico lyckades ju fixa ihop en ny så vi åt tårta efter tolv någon gång tror jag. Mjummie!
Dom är roliga dom där Leal´ arna i alla fall.

Och nu är vi slöa som få en onsdag so denna.
Vad ska man hitta på? jag tror att vi ska måla balkongen en gång för alla, eller så drar vi till stugan? hm svårt val, men det kan bli stugan.
Juste jag ska snart ladda upp en födelsedagsbild. Men det kan bli senare.

puss puss

(Sådär ja nu kom bilderna)


     

Postat av: Maciel

Haha, roliga du. Me like you, och dina bilder! Puss!

2008-07-03 @ 22:55:07
URL: http://macielleal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: