There´s a first time for everything

(Shit, andra inlägget med bilder idag, måste vara rekord)
Jag glömde att berätta om hur det gick med målning igår.
Det blev ingen målning, däremot letade vi skiva och verktyg vilket slutade med att jag hittade en gammal skiva som jag hade målat på för 3 år sen och att färg och penslar köptes på claes ohlssons. King
Tog några bilder som var hemskt tråkiga men vad gör man, jag lägger upp dom så får ni se.

 

Imorgon är det tisdag och då ska bilen besiktas och sen blir det lunch träff på great eastern mums!

Halla!

Postat av: Emma

ja, det är så när man är vikarie- man måste typ jobba häcken av sej jämt, för man vet inte hur kommande dagar ser ut. men indien, ja! vi var där från oktober till november, en lagomt fin månad måste jag säga. kanske ska lägga upp några fotografier i dessa juletider. ah, jag känner igen det där med plugg, samtidigt är det ju trivsamt med lön varje månad. har du funderat på något speciellt? jag ska läsa matte och naturkunskap b i vår, sen är jag sugen på att bli barnmorska- så det måste bli sjuksköterska då.

2008-12-22 @ 18:20:52
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: elina

haha, ja, det har jag faktiskt också alltid tyckt :P och ja den är större! ;)

Förresten så får du ha en fin jul sandra!! :)

2008-12-22 @ 18:51:11
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: