smockat till 1000

Helgen har varit extremt full känns det som. Mycket har man hunnit göra för en gångs skull på ens lediga helg, det är superb.
På lördag dag firades jeff, han är ju 18 år nu och suzie är numera inte min bil utan hans bil. Men allt är lungt jag mår bra:)
Kvällen vankads det party hos frida och sen hos emelie. Träffade jätte mycket roligt nytt folk hos frida, as trevligt.
Men jag tror att jag skippar snacket och lägger upp lite pics istället.
   
       
     

(ett fåtal bilder från helgen)

Söndagen vart det julbord med familjen, sen biljard och slutligen såg jag, cicka och jeff twilight.
Full rulle hela helgen helt enkelt och nu hade jag tänkt mig ut en snabbis sen blir det bad med jobbet.

Postat av: Emma

vad man hittar kändisar när man kikar runt på olika bloggar! nu kanske det var ett jättebra tag sen, men gick du in och pratade med chefen på Duka om jobb? :) och vad pysslar du med nu? hej! /emma

2008-12-15 @ 20:49:27
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Frida

men herregud, de är tur man ska bli så jävla snygga på alla bilder. hahah

2008-12-15 @ 22:54:30
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Frida

jo men nu är jag feet for fight!

När jobbar du?

2008-12-16 @ 11:29:14
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: emelie

Det var ju förbjudet att spara den där bilden! än mer att lägga upp den på internet.

Jag är v e r k l i g e n vit.

Nä, ja är typ genomskinlig.

Död, ett spöle, ett lik.

2008-12-19 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: