En gåva

Jag börjar med att skänka alla mina tankar till familjen Leal, tänker på er hela tiden.

Igår fick jag ett ryck efter jobbet och tok rusade in till stan för att göra av med lite energi, jävlar 70 längder utan ett endaste stopp, tyckte att jag var extremt duktig. Men trött var jag och jag saknade maciel en smula.

Jeff fyller 18 på fredag och jag har den bästa presenten tror jag, höhö vi får se hur mycket den uppskattas dock. Jag måste hur som helst in till stn igen för att minska julklapps listorna. Jg behöver knappt könna efter så är det som att julens mörka sidor förförljer mig, det är den ständiga stressen, och jag är verkligen en person som inte klarar av stressiga situationer. Därför måste jag göra klart detta så fort som möjligt.

På lördag blir det sexparty hos frida, haha så sjukt intressant. Men roligt lär det bli.
PEACE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: