En blåsig tisdag

scheisse vilket väder det är här i sveriget idag.

Igårkväll var jag och cicka och kollade på ett litet mini hus, dock är det en lägenhet men vi funderar på flytta dit.
Den var hur mysig som helst, stort kök, dock litet sovrum men det lönar sig.
Ah vi ska fortsätta räkna på det och se om det är värt det men det vore så enormt roligt, förstå på sommaren, då har man en egen litet tomt och sen är det älvs utsikt. snaaaark.
Jag tror på den iden iaf.

Hann träffa maciel en sväng också, jag har saknat maciel. Äntligen säger jag bara

Idag är det möte på jobbet och sen ska jag nog tvär rusa in till stan för att hitta leggings och sen hade jag tänkt försöka hinna köpa den sista julklappen.
Fan va bra jag är så här i juletider för första gången.
Sen blir det kaaanske en sväng på badet, får la se

har lyckats kära ner mig totalt i marimekko så jag ska nog investera i ett sånt här förkläde, inte bara för att den är fin utan för att jag verkligen verkligen behöver ett. yes

Adjöken

Postat av: Emma

och nu ska duka läggas ner och allt, så trist! men det är lätt att det blir så, fast samtidigt är det så jäkla svårt att hitta något annat och pengarna måste ju rullas in. jag jobbar mest inom barnomsorgen i stan, har även haft ett vikariat som evelassistent på bräntis, det var king! och sen knegar jag varannan helg på k-rautas färg och tapet avdelning. bor du/ni kvar i vännäsby? har du någon plan på plugg eller så?

2008-12-17 @ 16:52:56
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: