ordförande sökes

- intresseklubbens ordförande antecknar
hade någon skrivit.
(du kan va, snark hejdå)

just det hej och välkomna till min väldigt dåligt uppdaterade blogg.
men idag ska jag minsann berätta att jag har varit på dop/ namngivningsceremoni
Tilde Jolin Gothnell.
Ja det var gemytligt, men det var synd när jag tänkte på att det förmodligen var sista gången ett dop skulle hålla hus där och att mitt första framtida barn inte kommer att ha namngetts där i den stora salen med ljusen tända och dom gamla sofforna runt omkirng.
Inget, men jag har fått vara med i huset och jag känner att det har varit mycket lyckosamt.

Nog om, jag var frestad idag om något på godsaker men jag höll mig, en klapp på axeln tror jag att jag förtjänar.
Annars har jag mest varit trött, en slitsam dag.
Och därför så har jag beställt ett par genomskinliga wayfarers, höhö jag kommer se ut som en geek av rang gott folk men vi gillart.

En cykeltur här på kvällkvisten och sen fick det bli morötter och dip.
Åh gud, den dippen är ju att dö för Fresh Island for life.


Jag börjar få lite resefeber nu faktist, det slog på mig bar gärning idag när folk började fråga när vi skulle åka.
Äh, det är länge kvar tänkte jag men det är det ju inte, det smäller bara till så sitter man där på flygplatsen och ska åka till andra sidan jordklotet, själv (nästan) , utan mamma och pappa som vanligtvis sköter allt jobbigt som har med pass och shit att göra, dom har en under sina vingar hela tiden. Aja dags att växa upp kanske
Om 8 dagar är det bara en månad kvar, så alltså en månad och 8 dar WAAAAAH!
nu vart det jätte sjukt igen, det är mycket som ska fixas och jag måste vara smart och kolla upp hur jag ska kunna skicka hem allt jag ha köpt. Hmm

Nee eeh!
Nu lugnar vi oss en stund, det är söndag och jobbet väntar imorgon så min hjärna får absolut inte gå på högvarv.

(Annelie, du måste klippa mig big time)

Piss och gå isäng snart. Fan just det, nu är det i princip bestämt att det blir en piercing
Jag och maciel kommer sitta där och kallsvettas tillsammans. rock on



Postat av: Frida

Vart ska du pierca dig? :)

2008-08-11 @ 11:00:47
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: