idag om en månad

Sitter jag och cicka på en buss på väg till stockholm för att först se coldplay och för att sedan säga hejdå till sverige.
bye bye
Näe men alltså det är exakt en månad tills vi börjar våra resa tillsammans som jag ser fram emot så mycket.
Det börjar bli lite påtagligt nu,
Vad ska man ha med sig?
Vad ska man hinna göra?
Hur mycket pengar får vi egentligen ihop?
Kommer vi komma fram levande?!
Okej, vart fan har jag passet?

Gah det är mycket frågor
En sak vad jag fo sho, och det är att det inte blir till att dra några
- Höhö jag heter usama och jag har en bomb.

wahwahwah, not gonna happen för då får vi nog aldrig se dagsljus igen.
Okej, gärna lite resetips, det skulle sitta fint.

Våran första resa tillsammans, det kommer bli något man aldrig glömmer, bra som mindre bra.
L.A Here vi come

Sen måste jag bara citera en väldigt rolig person som en gång sa så här i onyktert tillstånd.
- Hello, I come from sweden and I have no friends.



(hej, vi ses snart )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: